replica rolex

replica rolex
replica rolex

2015年12月31日星期四

Citizen gril 1A36

Het is nog niet zo lang geleden dat ik voor het laatst geplaatst één van dit merk, maar ik dacht dat het paste zo goed met mijn t-shirt van vandaag dat ik niet kon weerstaan.
Het horloge is door de gril lijn van horloges van Citizen. De gril lijn heeft veel mysterie als de belangrijkste website boete wordt door de burger Italiaanse tak, maar het grootste deel van de webpagina's en de verkoop sites zijn in het Japans. De horloges in de lijn lijken te zijn meer kleurrijke en speelse kijken dan de andere lijnen, maar er zijn verstandige ogende modellen ook.
Dit model is gebaseerd op de 1A36 quartz uurwerk en een veel duidelijker kijken dan de andere gril's die ik heb gepost. Het is een 3 de hand wijzerplaat design in een rechthoekige behuizing. Het ontwerp is blauw, wit en zilver, met blauwe gekleurde handen (en een ster op de secondewijzer) en een blauwe en witte lederen band. De cijfers op de wijzerplaat zijn in gestrekte lettertype, maar er is geen 6 of 12 met die gewoon worden gemarkeerd met het patroon wijzerplaat.
Het volledige modelnummer is 1A36-S034043, maar er is geen serienummer om de datum aan te geven. Als ik neem aan dat de 1A36 module is een update van de jaren '90 1036 module, dan denk ik dat dit een 2000s horloge.
Bekijk meer Horloges en replica breitling super ocean

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge